21 Kasım 2010

Doğaçlama Aşk..

Bugün günlerden pazar

2 saattir telefonun güncellemesiyle uğraşıyorum

Onun dışında monoton bir yasam yaşıyorum

Asktan yoksun sevgiden muzdarip

Yarı aç yarı tok yarı uykulu yarı uykusuz bir yasama sahibim

Eksiklik çok aslında yaşamımda

Sıralamak istemem açıkçası

Ama bir yar var ki eksik olan yaşamımda,

Adı yok namı yok kalbi yok

Kısacası öyle bir yar yok daha

Bakınıyorum etrafıma

Birçok ask var ama hepsi bel altı

Nadir çıkıyor gerçek sevmeler karsıma

Ama diyorum yine de

Ask bu ya

Ya çıkarsa bir gün karsıma

Tamda kırmızı ışıkta dururken

Arabalar vızır vızır geçerken

Caddenin karısında yeşil yansa

O bana doğru yürümeye başlasa

Sonra benim kırmızı olsa yeşil

Koşu versem ona

Sarılsak orta kaldırımda

Hey gidi hey ne ask olur ama

Saati 3 e dayattım bu gece

Ama hala yeşil yanmadı benim caddemde

Telefon zaten sinir harbine soktu beni

Sürekli kapanıp acılıyor

Kapanıp acılıyor dedim de

Benim kalbim neden bir açılıp biç kapanmıyor?

Kalpsiz oldum galiba

Of of daraldım iyicene

Bir sigara yakayım da efkâr malzemesi olsun kederime

Kedere bağlamışken hali hazırda

İsyan edeyim biraz da

Bir ask olsa

Eve geldiğimde ayaklarım ona geri gitmek istese

Yemek yerken lokmalar boğazıma düğümlendiğinde

Bana " afiyet olsun" diye mesaj atsa

Sofram bana minnettar olsa
Uyumaya çalışırken onu hayal etsem
Uyuyamasam sabaha dek

Sabah bir mesaj atsa bana

"günaydın" diye

Bütün gece uyumuş sayarım kendimi o "günaydın”a layık olmak için
Ahh be ask!
Var mısın yok musun’a döndün

Hangi kutuyu açsam

Hep küçük çıkıyor
Hani büyük ask yasacaktım,

Hani bana vaat ettiğin unutulmaz ask?
Küstüm artık sana

Kutuma gideceğim bundan sonra...






Emre Haliloglu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder