10 Şubat 2011

Gibi..

Göz gözü görmüyor,
Dışarısı çok karanlık,
Dün gece gibi..


Odamda tek başıma yaşıyorum,
Dışarısı çok kalabalık..
Korkuyorum o kalabalıktan,
Korkuyorum onların düşüncelerinden..
Onların düşüncelerinde seni bulmaktan korkuyorum..!


Seviyorum seni,
Ama sevgimden de korkuyorum,
Tek derdim var,
O derdimden de korkmaya meyilliyim..


Ürkek bir ceylan gibiyim,
Aynı ceylan; 
"Everest'in uç noktasına varmış,
Dünyanın çekirdeğine inmiş..!
Bir yukarıda bir aşağının da aşağısın da!"


Sen yoksun yanımda..
Gitmedin de hiç,
Ama tutmadın da ellerimden,
Bir masal kahramanını oynar gibiyken,
Oyun mu oynuyoruz burada diyorum bazen..
Ama oyun da olsa,
Yaşamımın her zerresinde arar severdim seni,
Nasıl her gece düşlerimde arıyorsam,
Tekrar tekrar arardım seni..


Emre Haliloğlu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder