8 Mart 2011

Şeytan'ın Elleri..!

Senin olduğun rüyalar sarmıştı zihnimi
Bir masal edasıyla roman yaşıyorduk adeta..
Kimi zaman bir enstrümanın notasıydık
Kimi zaman da ağzımızda mırıldadığımız bir melodi..


Sokaklar karanlıktı,
Hava sis çalıyordu..
Hayat akıp giderken,
Mevsimler su gibi akıp geçiyordu..!


Meğer hepsi birer yalanmış,
Söylenenler yaşananlar hissedilenler..
Kocaman bir yalanmış..!


Ölümü arıyorum bu dakikalarda,
Ruhumu satılığa çıkartıyorum..!
Şeytan gelsin diyorum,
Alsın ruhumu parçalasın..
Senle dolup senle biten ruhum
Şeytanın acımasız ellerinde parçalansın..!


Emre Haliloğlu



2 yorum:

  1. geçmiş zamanlara intikam giydiriyorum bu gün !!!sen yaşarken,
    ben öyle odaklanmışım ki mutluluğuna,
    şimdi ben ölürken, bir çizgi çizmeliyim o ufacık vicdanına... PRNYK...

    YanıtlaSil