8 Ağustos 2011

Bırakma Beni..!

   Bırakma beni..Bırakırsan beni ölürüm yaşayamam..Tadım tuzum kalmaz zindan olur dünyam. Kimse gelemez alamaz bende ki yerini.. Anlatamam derdimi söyleyemem kimselere.. Ne olur bırakma beni..! Bir sen tanırsın beni, bir senin için yaşadığımı sen bilirsin sadece ve senin için Allah'a dua ettiğimi bir sen bilirsin..!Tek bir arzum vardı benim seninle yaşlanabilmek adına. Bırakırsan beni yarım kalacak arzum, yalnız kalacak sevdam..!


   Ölürüm sonra bırakırsan beni..Yaşamamın gayesi kalmaz bu bedenin hayatta kalması mümkün olmaz..!Ne olur bırakma beni..!Allah aşkına bırakma..!Secde mi etmem lazım, güneş ile ayın yerini mi değiştirmem lazım beni bırakmaman için ? Biliyorsun; hayatı bizlere bağışlayana yalvarmadım sana yalvardığım kadar, hayat verene secde etmedim sana secde ettiğim kadar..!


   Yalvarışlarım, yakarışlarım hepsi sana, senin beni bırakmaman için her şey..! Hadi gel, Allah aşkına gel bırakma beni..!Tut ellerimi, sar sıcacık yüreğinle buz tutmuş yüreğimi, yalvarıyorum..! Şayet öldüreceksen beni, öldürmeye meyilliysen bırak beni, bırak ve git..! Gelirsin bel ki Karaca Ahmet'e bir fatiha okumaya..! Ama bırakmazsan beni, her günüm bayram her günüm yeniden doğuş olur..! 


Emre Haliloğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder