24 Haziran 2010

Korkak ve Cesaretsiz…

Öyle anlar gelir ki bazen çaresiz kalırsın. Elinden hiçbir şey gelmez o insana karşı. Hayatın boyunca her türlü çılgınlığı her türlü korkuları yenebilirsin ama öyle biri vardır ki; gerek resminden korkarsınız gerekse kendisinden. Kimseden korkmadığınız kadar korkarsınız ondan. Sizin için onun söylediği her şey kanun gibidir. Uyulması zorunlu bir karar… Sıradanlıklardan çıkmış tamamen sıra dışı olmuşsunuzdur. İtiraz edemezsiniz, sadece dinler ve yaparsınız. Çünkü bu onu gerçekten sevdiğinizin göstergesidir.
Cesaretlisinizdir olduğunuzdan daha fazla bir şekilde ama bu cesaretinizi ona karşı uygulayamazsınız. Çünkü korkunuz cesaretinizin önüne geçmiş durumdadır. Her ne olursa olsun ona “seni seviyorum” diyemezsiniz. Kendinize bile korkarak söylediğiniz için gidip ona söylemek daha zordur. Her şeyin ötesinde cesaretinizin üstüne çıkmış olan korkunuzu yenmelisiniz. Karşısına dimdik bir şekilde çıkarak Seni Seviyorum diyebilmesiniz. Hayatınız belki de o andan sonra şekillenecek kim bilebilir ki.
Amansız bir hastalıktır korkmak. Esaret ile yan yana konulamayacak kadar büyüktür. Öncelikle kendi içinizden atmanız lazım korkunuzu. Eğer kendi içinizde korkuyorsanız bu dünya’da sizden başka korkmayı hak edecek insan yoktur. İtiraf edin hayatınızın en büyük korkusunu. İnanın sadece, ona karşı olan tek korkunuzu aşmanız için bir kere olsun çıkın ve seni seviyorum diyin. Bunun zamanı çok önemli. Ne kadar erken söylenirse bu iki kelime o kadar erken kurtulursunuz korku illetinden. Unutmamak lazım, bunun bir aşk korkusu olduğunu. Her insan bu şekilde korkuyu yaşamak ister…
Yazılan, söylenen ve anlatılmak istenen sadece korku. Ama bunu anlatmak dile getirmek ve yazmak neredeyse imkânsız. Çünkü korku değişkendir. Kimileri çiçekten kimileri böcekten korkarken ben aşkımdan korkuyorum sadece. Yanlış anlaşılmasın korkum sadece ona seni seviyorum diyememek…
Alışılageldik durumlardan tamamen farklı ve kusursuz benim için. Çünkü ben bir tek sana karşı korkuyorum ve bir tek sana seni seviyorum diyemediğim için kendime cesaretsiz ve korkak yakıştırması yapıyorum… Ama al işte bak burada söylüyorum. Koskocaman harflerle herkes bilsin okusun ve anlasın diye;

SENİ SEVİYORUM….

Emre Haliloglu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder