4 Ekim 2010

Benim Hatunum…

İstemem iki çift güzel sözle koluma girecek hatunu...
İstemem sağda solda kendini afişe eden hatunu...

Ağır olmalı yeri geldiğinde,
Bir Kaya Gibi Bir Dağ Gibi...

Orası Burası Oynamamalı Hanım Olmalı Benim Hatunum...
İki Tatlı Söze Elini Bile Vermemeli Benim Hatunum...

Benim Hatunum Küfürbaz olmalı,
Laf Atana; "Ne diyorsun Lan Sen, Dallama " Diyebilmeli

Hem Hanım Olmalı Hem Serseri
Hem Ukala Hem Duygusal Olmalı Benim Hatunum..
 
Kavga Ettiğimizde Hatanın Kimde Olduğunu Düşünmemeli
Düşünmeden Adım atmalı bu durumlarda benim hatunum...
 
Ailesine Önem vermeli,
Benden önceki yaşamı nasılsa gene öyle yaşamalı benim hatunum...
 
Kısıtlanmaya gelmemeli ama doğru dürüst davranmalı benim hatunum,
Bana yakışacak şekilde sevgimize layık biçimde....

Kafese hapsedilmiş bir kuş gibi olmalı
Ciyak ciyak bağırmalı sevdasını uluorta benim hatunum...
 
Kötü olmamalı,
Yardımsever olmalı benim hatunum...
 
Saygısızca davranmamalı,
Saygı hak etmeyene bile saygı göstermeli benim hatunum...
 
Beni sevmeli,
İhanet düşüncesinden arınmış olmalı benim hatunum...
 
İltifat etmeli benim için şiirler yazmalı,
Yeri geldiğinde beri korumalı savunmalı benim hatunum...
 
El üstünde tutmalı herkesin yanında...
Küçümsemeden diğerlerini...

İşte bu, bu benim erkeğim demeli benim hatunum...

Emre Haliloqlu

2 yorum: