27 Aralık 2010

Yeni Yıl, Yeni Umutlar..




   Başlıktan da anlaşıldığı gibi yeni umutlarla merhaba diyeceğiz yeni yıla.. Hüznü Kederi Sıkıntıyı & gözyaşını bir kenara bırakıp, mutlu neşeli ve bol eğlenceli şekilde adım atacağız 2011’e. Ama dertli olanlarımız da olacak içimizde. Sevgilisinden yeni ayrılmış, bir yakınını kaybetmiş çok sevdiği dostu tarafından terk edilmiş kişilerde olacak.. Aslında şimdi yazacaklarım üzüntüye meyilli olan, içini kemiren hüzne sahip olanlara..

   Hep mutlu olmak istedik durduk, ümit besledik heyecanlandık.. Tozpembe hayaller kurduk süregelmiş ve alışagelmişin dışında. Ama ne geçti elimize, harcadığımız zamanla baş başa kaldık durduk. İstek ve dileklerimiz hiç umursanmamış gibi. Hayat dediğimiz yaşam hiç suratımıza bakmamış gibi. Sevdiklerimizi bizden almış, uzaklaştırmış ve kendi dünyamızda yapa yalnız kalmışız. Bir adım atarken hep bu adımın karşılığı ya da mükâfatı süper olacak diyoruz. Ama bir bakıyoruz ki; Bizim attığımız adım olduğumuz yerde sayıklamamıza sebep olmuş. Hayat işte ne beklersek, beklediğimizin aksini çıkartıyor karşımıza..

    Aşk istiyoruz yeni yılda, sevgi istiyoruz yüreği güzel bahtı açık arkadaşlar istiyoruz yaşamımızda. Ama neyin ne zaman olacağı belli olmuyor ki. İstemekle kalıyoruz hep. Bir sondaki adım ne zaman atılmalı bilmiyoruz. Durduğun yerde arkadaş gelmez, sevgili gelmez.. Adım atmalısın onlara karşı, ama hep yanlış kişiler ve yalan sevgiler çıkıyor karşımıza..

   Saygı değer bir yaşamı olsun diyoruz, her şeyden önce kendine saygısı olsun ve kendini düşünsün istiyoruz karşımıza çıkacak kişinin.. Ama görünen köy hiç kılavuz ister mi? Her şey yalan olmuş insanlarda. Saygı resmen paranın köpeği olmuş, sevgi ve mutluluk gibi. Ne kaldı şimdi geriye? İnsan gibi insan olmak mı yoksa insana benzeyip te çıkarları doğrultusunda hareket eden, insanları kullanan aşağılık ve beş para etmez kişiler mi?

   Ne diyebilirim ki, belki benden güzel güzel cümlelerle iyi dilekler bekliyordunuz yeni yıl için.. Nitekim aksini yaptım bu sene. Güzelliklerin yerine kötülüklerin sebebini düşünmenizi istedim. İhaneti hissetmenizi saygısızlığı görmenizi istedim. İstedim ki bunları gördüğünüz zaman yaşamınızı siz değiştirin. Hayatınızı yoluna sokun. Çok şey istemedim sizde biliyorsunuz. Yapılabilecek şeyler bunlar. Hadi durmayın ve başlayın tekrar tekrar okumaya. Anlamaya çalışın olanı biteni. Mutsuzluğun sebebini öğrenin kapınıza dayanmadan önce. Saygısızlığın başlangıcını yaşayın saygısız biri olmadan. Gözyaşınıza hakim olun gözyaşınızı ziyan etmeden.

   Emin olun ki bu sebepleri anladığınız zaman yeni yıl sizlere umut dolu, neşe dolu hayat dolu gelecektir. Sebebini bilmediğimiz olaylar yüzünden üzülmedik mi, dert yanmadık mı?
Eee neden o zaman bile bile yeni yıl yeni umut demek? Diyoruz. Anlamadıktan sonra, kendinle başa çıkamadıktan sonra umut gelse ne olur ki?

   İyi dilekler dilemiyorum sizlere, iyi olun diyorum sadece..Düşmeyin demiyorum asla, Ayakta kalın diyorum & ağlamayın diyemiyorum asla, O mücevheri koruyun diyebiliyorum sadece..
Yeni yılınız siz nasıl isterseniz öyle geçer emin olun. Tıpkı canınızın tatlı istediği zaman gidip tatlı bir şeyler yemeniz gibi. Ne isterseniz onu almaya çalışın, ama doğru yollarla..
Yeni yılınız kutlu olsun…

Emre Haliloglu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder