11 Şubat 2011

Mir"Ay" Nur..


Gözlerin beni geçmişten koparırken,
Sokaklarda gezindiği mi görüyorum
Sensiz uykularda..
Yırtılmış gömleğimin kalp hizasından kan sızarken,
Pamuk gibi ellerinle gelişini görüyorum,
Yankılanan ayak seslerinin ardından..!

Sen sakar mı sakar yürüyüşlerde savrulurken,
Ardında bıraktığın kokun sarıyor dört bir yanı..
Tüm kaosların ortasında herkes aşık,
Herkes arzulu sana..



Başlamak üzere olan tüm düşler senle dolu,

Bitmek tükenmek bilmeyen tüm acılarda sen,

Her şey sen oluyor, senin gidişinden sonra..


Gecenin koyusunda bir resim beliriyor 
Sönmeye yüz tutmuş gözlerde..
Hiçbir gece durduramıyor senli gözleri saklamayı..

Pamuk gibi ellerin bütün yaralarımı sarsın istiyorum,
Al al yanaklarını ısırmak,
Canını yakmak sonra da bana kızarak bakmanı istiyorum..!

Ruhum sensizlikte,
Ay'dan yoksun, Nur'dan yoksun,
Bir yer altı zindanında..
Hangi devirde yaşıyoruz "Allah Aşkına",
Yaklaşamıyorum sana..

Şeytanın şehveti sarmış bedenini,
Masumiyetin çaresiz,
Düşlerin esir "düş"-müş..

Sana aç bir insan var etrafında
Kalbine aç, sadakatine aç..
Şeytan sahip çıkıyor ona,
Sana yaklaşabilmek adına..

Nur yağmış yüzüne,
Ay düşmüş tenine,
Ruhun ve bedenin en saf haliyle duruyor yüreğimde..


Diğerleri gibi menteşeden kanatların yok,
Bazıları gibi bir demir parçasını tac etmiyorsun,
Diğerleri ve bazıları bir kenara dursun,
Sen gerçek kanatlarınla,
En sahici tacınla gönlümde olansın..!

Emre Haliloğlu

6 yorum:

  1. şimdi sen bu resimleri koyunca insan haliyle diyor bunların hepsi ona mı :)
    tüm yazılanlar. Söylenenler ve daha fazlası :)

    YanıtlaSil
  2. (= Keşke demesini sevmiyorum ama keşke tüm söylenenler yazılan doğru olsaydı =)
    Fakat değil.Bir sevgiliye değil bir arkadaşa yazılmış bir şiirdir =)

    YanıtlaSil
  3. güzel arkadaş
    şanslı arkadaş :)

    YanıtlaSil
  4. Hafta sonu başka bir arkadaşım için yazmış olduğum /Yazmaya devam ettiğim- şiiri paylaşacağım =)

    YanıtlaSil
  5. :)

    sanırım şiir bugun gelecek :)

    YanıtlaSil
  6. =) baya bir süre geçmiş kusura bakma Blush..
    Dediğim şiiri silip attım resmen bir anlık sinir uğruna =)
    Yok artık istek üzerine şiir yazmak ya da arkadaşlara şiir yazmak..
    Sadece dostlar var ve sizler varsınız =)

    Blush; senin hakkında ilk merak ettiğim şey ismin cismin nedir =)

    YanıtlaSil