22 Mayıs 2011

Allah Aşkına Sev..!

  Dinmiyor gözlerimin feryadı senli bakışlar gelince aklıma..!Hemen  yanı başımda duran resmin sanki gözlerime bakıyor, bakmasın istiyorum ama kaldıramıyorum onu oradan..!Aklım başka gönlüm başka söylüyor ama hiç aklımın kazandığını görmedim..!Lütfen kırma beni biliyorsun dokunamıyorum sana, çevir gözlerini gözlerimden bakma bana..! Sen masumca baktıkça bana ben tekrar tekrar ölüyorum sana..! İlk defa sarabilmiştim seni sımsıkı bırakmamak adına..Gitmemen için kendime yalvardım Allah'a yalvardım ama gitmeliydin..O kadar yalvarışın ardından seni göndermek giderken ardından bakmak son defa görebilmek bel ki canımı yakıyor be..! Yüreğimi tüketiyor ama dinmiyor işte dinmiyor lanet olsun..!

  Sevmişken seni bu kadar kokunu içime çekmişken gidemiyorum senin ardından bir başka diyara..! Öldüremiyorum kendimi, öldüremiyorum..!Bu kadar çok sevmişken bu kadar çok özlemişken seni veda edemiyorum sana.. Ne olurdu sanki faili meçhul bir cinayetin ceseti olsaydım.. Bulamasalardı beni adımı sanımı duymasalardı yok olup gitseydim sessizce! Şimdi daha kötü her şey.. Gözlerinin göremediği o yerde her gün ölüyorum ben, her gün bıçak yarası açılıyor kalbimde.. Tükettiğim ne varsa hepsi gitti..Bir tek gözlerimden akan yaşlar kaldı bir de sana olan sevdam..! Ne bitiyor ne diniyor, ben bitsin dinsin artık dedikçe daha da büyüyor..Bu içimi kemiren sevda beni yok ediyor sevdiğim..! Bilmiyordum her gün ölmenin ne demek olduğunu ama öğrendim şimdi..! Ben senin yokluğunda, senin kokundan yoksun her gün ölümüşüm..Ölüp ölüp dirilmişim..!

  Bak, gözlerim yine sele maruz kaldı sen düşünce gözlerime.. Neden dinmiyor gözlerimde ki yağmur neden bu kadar istekli ıslatmaya? Tam kurudu demişken tekrar tekrar ıslanmak tamamen aptalca her gün defalarca ölüp dirilmekten sonra..Hadi durdur gözlerimde ki yağmuru tut elimi, gel benimle sev beni tekrar, sev ne olur..!Allah aşkına sev..!

"Emre Haliloğlu"

1 yorum:

  1. insanlar maşuk aramıyor bencil duygularına köle arıyor .
    Köle buluyor ama aşkı bulamıyor

    YanıtlaSil