8 Mayıs 2011

Benim Annem..

   Benim annem de bir melektir diğer anneler gibi aslında..
Annelerin menteşeden kanatları yoktur sahicidir onlar, uçarlar ne kadar uzakta olursak olalım yanımıza.Görürler bizi dağların tepelerin ardından..Annedir çünkü..
Benim annem her şeyde var. Aldığım nefeste yediğim lokmada,
tadını alabildiğim ve varlığını hissettiğim her şeyde annemin kokusu ve tadı var..

  Gördüğüm rüya da, kurduğum ufacık bir hayalde attığım adımda bile annemin izleri var. Ayrılmaz hiç yanımdan, ayrılsak bile ayrılmaz o. Benim annem sancılı geceler geçirmiştir benim yüzümden, uykusundan olmuştur ağlamıştır hatta benim çektiğim düşme acısından daha beter bir acı çekmiştir..Benim annem diğer anneler gibi ağlamıştır evladı için..

   Benim annem de korkardı her anne gibi. Uykumun en tatlı yerinde gördüğüm bir kabus yüzünden ağlayarak uyanırken benim annem benden daha fazla ağlardı ben ağlıyorum diye..Çok uykusuz kalmıştır annem beni uyutmak için ama bırakmamıştır ki bir kere de ben annemi uyutayım..Annedir çünkü yüreği dayanmaz. Hiçbir annenin yüreğinin dayanmadığı gibi..


Canım annem, anneler günün kutlu olsun seni çok seviyorum..!


3 yorum:

  1. Çok haklısın, hayatımızdaki en "sahi"ci insanlar onlar... Ve onlar sadece bu gün değil, "her gün anne..."

    YanıtlaSil
  2. Hayatta yalan olan her şeye rağmen tek gerçek onlar..!

    YanıtlaSil
  3. uzun zamandır gelemedim bloğuna.
    en kısa zamanda yazılarını okumak sözüyle.
    :)
    yapmak istersen bende bir mimim var.

    YanıtlaSil